Thursday 3 October 2013

Alhamdulillah, hari ini dalam sejarah kerana di pagi Jumaat yang penuh berkat ini, saya telah berjaya membuat blog khas untuk Namaku Donut. Blog ini khusus menceritakan tentang dunia donut khasnya dan makanan amnya. Saya akan berkongsi tips dan info yang berguna untuk anda berkaitan donut kerana kepakaran saya memang dalam dunia donut dan rasa teramat rugi jika menyimpan ilmu seorang diri sedangkan bila saya berkongsi ilmu, insya Allah saya akan perolehi kepuasan kerana telah membantu anda mendapatkan maklumat.

Saya berharap, anda akan bersama-sama dengan saya untuk membangunkan industri donut hehe

Jangan lupa untuk ikuti perkembangan semasa Namaku Donat di fanpage khas kami iaitu
https://www.facebook.com/pages/Namaku-Donat/526471060762113


0 comments:

Post a Comment